dilluns, 9 d’abril del 2012

Els meus "amics"

A casa se n'enfoten de mi. Però a mi no m'importa, perquè em va molt bé i no penso deixar de fer-ho. Jo ho pregunto tot als meus "amics". I quan dic tot, vull dir tot: com treure taques de cola de la fusta, com fer que a la petita li agradi el bany, quin hotel em recomanen a Pisa, què pot ser aquesta molèstia... Normalment trobo respostes. S'han de saber llegir, perquè de material a la web n'hi ha molt i de molt cafre, però també de molt interessant.

Els meus amics sou vosaltres, els que feu que internet valgui la pena. Des d'aquí, un agraïment molt sincer per ajudar-me a fer que la vida sigui més fàcil :)

3 comentaris:

  1. Sempre has tingut molta gent a qui preguntar, i qui més qui menys té una resposta o altra. És una bona font d'informació, suposo que tots ho fem, però bé, darrerament el millor amic és Google.

    ResponElimina
  2. I suposo que darrera de google sempre hi ha tots aquells "amiguets" sense rostre que han tingut el mateix dubte abans que tu i que en comparteixen la resposta amb el món...

    ResponElimina
  3. Com sabriem sino com canviar la bombeta del pilot del darrera del meu cotxe? O quin son els plans de telefonia mes barats? O perque no tinc so quan connecto l'ordinador a la minicadena? O si el model de telefon es pot desbloquejar? O una recepta per fer iogurt a casa?

    I ni tant sols cal que esperi a casa per preguntar? Puc preguntar des de l'autobus... Aixo es l'hostia.

    ResponElimina