dimarts, 24 de gener del 2012

Calipso ve, calipso va...

Abans que vinguin aquells que ens trobem fins i tot a la SOPA, vull compartir aquí el que és l'avançament del nou disc de Els amics de les arts. El nou disc es dirà Espècies per catalogar i sortirà a la venda el 14 de febrer. Em podeu creure que el compraré, i espero tenir l'oportunitat de veure'ls ben aviat en directe novament. No hi ha vídeo encara, però ja podem escoltar el primer senzill que es diu Monsieur Costeau. Un consell, no us quedeu amb la primera impressió. Com sempre, la música cal pair-la.

5 comentaris:

  1. Recolzo el "no us quedeu amb la primera impressió"! Així d'entrada la cançó no m'ha acabat de fer el pes, però estic segura que a força de sentir-la (aquesta, i les onze que l'han d'acompanyar) ens acabarà agradant tant o més que les d'abans!!

    Per cert! La Llei SOPA pot afectar també això? Si és el mateix grup qui ho penja al Youtube i ho comparteix amb tothom...?

    ResponElimina
  2. Just ahir li comentava a la Txaro "suposo que el Xexu farà un post, no?"

    La veritat és que el tema no em desagrada. És una mica menys patxanguero i més madur, la qual cosa té aspectes positius i aspectes negatius. En tot cas, però, seguiré el teu consell i me l'escoltaré amb paciència.

    ResponElimina
  3. M'agrada. Però a mi sempre m'agraden, ja ho sabeu... Tinc ganes d'escoltar tot el disc i a ells en directe! ganes d'estiu!!!

    ResponElimina
  4. A mi m'agrada. Tinc ganes d'escoltar el nou disc i si és possible anar algun concert a l'aire lliure a l'estiu.
    Que tinguin molta sort!

    ResponElimina