dimecres, 3 de març del 2010

Renovació del DNI 2 i intent de passaport

Ja tinc el DNI amb l'adreça que pertoca. BIEEEEN!!! Veient el que em va comentar la Berta, vaig pensar que estaria bé insistir perquè em renovessin el passaport, malgrat faltar 5 mesos perquè caduqui. ERROR! Se m'han tirat a la jugular. "Ya le dije" (m'ha atès el mateix senyor, molt amable) "que la renovación tiene que hacerse dentro de los tres meses antes de la fecha de caducidad y que para hacerlo antes necesitamos un certificado de la agencia de viajes". Ens hem enfrascat en el certificat aquest, en que un bitllet electrònic valia, que ho havien de tenir per si venia una inspecció, que si aquest senyor per anar al notari també s'ha de demanar festa i fins i tot ha aparegut la frase "es que el ordenador no nos deja hacerlo" (com odio aquesta excusa!!). "És igual" li he acabat dient "si he de tornar a venir un altre cop, ja m'és igual, però no crec que això sigui facilitar la vida als altres".

Em sembla, però, que jo sóc molt punky, perquè sempre m'ha costat fer aquests tràmits. Crec que no m'organitzo massa bé.

Gràcies pels vostres consells!!

3 comentaris:

  1. Bé, 1 de 2 en èxits, oi? Ja tenim alguna cosa.

    El que no em puc creure és que en el post anterior ningú t'hagi preguntat per què vols el passaport tan aviat, i quin és el país que te'l demana sis mesos abans. Potser vaig mal fixat, eh, però diria que és un detall que a tots ens ha passat per alt. Ja teniu destí per aquest estiu? I el que és més important, per què no en sé res??

    ResponElimina
  2. Noooo!!! El tema aquest de "És que l'hordinador no em deixa" em treu de polleguera! I la neurona? Què et deixa fer la neurona? Què és això, Gari kasparov contra Deep blue?
    Arggggg....

    ResponElimina
  3. Ei, ja tenia ganes de llegir la segona part! Jo crec que un altre dia has d'anar a un altre lloc per fer les renovacions (per exemple, poblenou), jo em vaig renovar el carnet i el dni sense tenir-los caducats dient només "es que marxo a fora" (bé, i fent cara de pena també).

    Això que diu la txaro sobre la vigència del passaport crec que no és tracta de viatjar a països extranys, ja que amb ryanair, per exemple, si vols viatjar a països de fora de la comunitat europea et demana 6 mesos de vigència del passaport (no se ben bé per què?? ahh, és ryanair!). Però a on teniu pensat anar de vacances?? cuenta cuenta....

    raquel

    ResponElimina