dissabte, 9 de gener del 2010

Aquest és per a tu

R: Ei, aixequem-nos, que hem d'aprofitar el matí!!

J: Ok, però està nevant molt! Esmorzem?

R: D'acord, jo vull la llet molt calenta que fa molt fred.

J: Sí, i jo hem posaré mel que em fa mal el coll. Per cert, avui és l'aniversari del Xexu! Crec que a part de felicitar-lo via skype li podríem fer un petit post a la segona casa seva, al seu estil, no creus?

R: Sí, jo també pensava el mateix. Ell sempre fa escrits sobre les ocasions especials que passen a les nostres vides i toca la fibra, i més d'una vegada se m'ha caigut la llagrimeta.

J: El que passa és que encara estic una mica dormit i no em venen les idees al cap...

R: Home Jordi, recorda totes les coses que ha fet el Xexu per tu i per nosaltres. Sempre està al tanto del què em passa i m'envia mails que em fan veure les coses d'una forma diferent i puc arribar a convertir defectes en virtuts. Va, vinga, segur que ens surt un bon escrit!

J: Sí, és veritat. Sempre està per a tot a tota hora, recordo infinits moments especials des que ens vam conéixer a Bioquímica, com per exemple la darrera visita a Sancho de Ávila el dia de reis. Però també saps com és ell, que no li agraden els homenatges i tota la pesca...

R: Ho sé ho sé, però pot ser alguna cosa original li agradarà, i així quedarà constància de l'esdeveniment, i crec que li farà il·lusió!

J: Ei, ja surt el sol Raquel!! Què et sembla si ho anem discutint mentre passegem per la neu?

R: Perfecte! Després ens hi posem i escrivim alguna cosa, però no ens podem adormir eh koala!!








3 comentaris:

  1. Sort en tenim de la Rach, si no en GG s'hi hagués posat a les 23:55h de la nit...

    Que lladres, m'agrada molt el que heu escrit! Així és la vida, anar fent. I escrit com un making off feu un escrit maquíssim. Moltes gràcies, sou els millors. És cert que no m'agraden massa festes ni històries per aquest dia, però sabeu com arribar-me, ja es nota.

    Després d'un temps d'estar una mica perdut porai, es maco que t'arribi la estimació dels teus d'aquesta manera. A veure si mica en mica vaig entrant més i puc ser aquest del que parleu en el post.

    Gràcies amics!

    ResponElimina
  2. Ei! Quin peasso regal, parella!!!

    Xexu, estic segur que no te l'esperaves i que segurament serà un dels regals que més apreciaràs del teu aniversari.

    Moltes felicitats!

    ResponElimina
  3. Un regal molt bonic... sou uns cracks!!!

    ResponElimina