dimecres, 2 de desembre del 2009

Bufff, quant de temps sense escriure... No es que no tingui temps, pero em tiro mes al Facebook ultimament. Es molt menys elaborat, i puc posar qualsevol pensament curt (trigo segons, comparat amb molts minuts cada cop que faig un post al blog).

Ara mateix hauria d'estar fent el powerpoint de la tesi, pero es que no em posa. Ja hem arribat a aquell punt que m'es tot ben igual, que s'acabi i punt.

A lo que anavem, la defensa de la meva tesi sera el dia 18 de Desembre a les 5 de la tarda a l'aula de graus. Despres pica pica, i qui vulgui, despres de marxa (penseu-vos que he perdut els meus superpoders per sortir, i fijo que gripo el motor pels volts de la 1 o les 2...).

Farem alguna activitat conjunta aquest Nadal? Si es aixi, digue-m'ho i m'ho planejare per esser-hi.

--xf

PS. Ho se, no ha sigut un post gaire elaborat...

3 comentaris:

  1. Com a persona de bé que no té facebook, he seguit la teva evolució d'oïda. És bona cosa que sigui a les 17h (tot i que quina tela, divendres a aquesta hora), perquè així em permetrà, com a mínim, arribar al pica-pica. Noi, n'hi ha alguns que hem de fitxar. Suposo que encara podré veure les preguntes, almenys una estona.

    Ai, que el nen de la casa es fa gran...

    ResponElimina
  2. Yupi!!!! Jo crec que a aquesta hora hi podré ser i tot. Cal reservar? ;)

    Just aquell dia, però, tinc el sopar de Nadal de la feina i no podré venir al vespre... Si ho veig clar, us puc trobar després de sopar, pq aquesta gent no té massa ganes de sortir.

    Tu no pateixis, que a tots ens passa això de caure més aviat que de costum. Começa a ser justificable quan falta poc per arribar als 30 :P

    What else? Ah, sí... posa't-hi, ànims!!!!

    ResponElimina
  3. Nosaltres arribem a bcn el 22 de desembre per la nit, així que no podrem venir a la teva tesi però espero que et vagi molt bé. Podríem quedar tots un altre dia, amb la Rúbia (família feliç inclosa) i Berta i veuren´s tots. Molts petons
    raquel

    ResponElimina