dijous, 14 de maig del 2009

La porra

A hores d'ara és impossible pensar que encara queda algú que no sàpiga que ahir el Barça va ser campió de la Copa del Rei. Deixant de banda l'estimació que puguem tenir per aquest títol, el menor dels importants, i que ja va sent hora de que se li canvii el nom, s'ha de reconèixer el mèrit d'aquest equip, i s'ha de felicitar els jugadors i a en Guardiola perquè han capgirat la truita després d'una temporada nefasta i institucionalment lamentable.

Però en realitat no és d'això del que vull parlar, això ja ho sap tothom. A la feina tenim el costum de fer porres pels partits importants, i darrerament n'hi ha hagut uns quants (i com a mínim en queda un, el més important!). Jo sóc molt dolent encertant el resultat, com a vident no em guanyaria la vida. Però aquest cop l'he encertada, tu, vaig dir 4 a 1 ja a darrera hora, i era un resultat que ningú més havia posat. Vaig fallar el primer golejador, però això només decideix en cas d'empat. 22 € que m'he dut a la butxaca a primera hora del matí, que dius, no em traurà de pobre, però alegra el dia, i ja tinc per uns quants cafès.

Mira, m'ha fet gràcia compartir-ho amb vosaltres, és el primer cop que encerto un resultat, i probablement serà l'últim, així que ara que he guanyat, potser que em retiri elegantment del món de les porres.

3 comentaris:

  1. Ei, doncs Felicitats!! ja tens per uns quants cafès, llàstima que no els poguem compartir!!
    petons

    raquel

    ResponElimina
  2. Mira'l ell! Com un senyor! Doncs la veritat és que començar el dia amb 22€ a la butxaca sense haver de passar pel caixer és un gustasso, tu!

    De totes maneres, podries guardar un percentatge per aplaçar la retirada, home, no siguis cagat!

    Ah, i enhorabona!

    ResponElimina
  3. Una retirada a temps és una victòria, eh? ;-)

    ResponElimina