dimecres, 27 de febrer del 2008

Ja sóc massa gran per...

Quina gràcia que m'ha fet. Marxava de la feina, i abans d'entrar al metro hi havia un nano que repartia paperets. Tot el dia que en reparteixen en aquella parada, de les coses més diverses que et puguis imaginar. De vegades quan baixo les escales, però sobretot quan les pujo, vaig llegint el llibre que toqui, i no agafo el paperet. Avui si que l'he agafat, mira, tampoc no s'ha de fer un lleig a aquesta gent que està treballant.

El cas és que era un paperet de donació d'òvuls i esperma de l'institut CEFER, ni em molesto a buscar-ne l'enllaç. Per la ràdio no paren de fer propaganda d'aquest lloc. És un d'aquells paperets que et mires, perquè saps que et donen diners per fer donacions, i ni que sigui per curiositat, doncs mires quan podries cobrar, que mai se sap. 50 euros per ejaculació vàlida, diuen, que suposo que es refereixen a que s'ha d'apuntar bé dins el potet. No són gaires diners, però en un cas de necessitat...

Però res. Si mires millor el paper veus que els voluntaris a donar han de tenir de 18 a 29 anys. Així que això m'exclou de ser donant de semen en aquest lloc. No és que en tingui gaire interès, pobres nens que en podrien sortir, però sense poder evitar-ho, m'ha vingut una rialla, que potser algú del meu voltant ha sentit. M'ha sortit, m'ha fet gràcia. Ja sóc massa gran per donar semen. I jo que em pensava que encara era jove... Ja us dic, m'ho he pres bé, però millor així. Ah, per les noies és igual, fins els 29 anys, però això si, us compensen amb 900 euros després de tot el programa. Si algú s'ho pensa, que s'espavili.

1 comentari:

  1. Jeje, a mi també m'has fet riure. "Sóc massa gran per ser donant de semen", podria ser el títol d'una pel·lícula produïda per en Joel Joan en la que el protagonista d'un jove als 30 anys.

    La retribució per les noies encara és poca, pensa que no n'hi ha prou amb fer-se una palleta...

    Conec una noia que va ser donant d'òvuls i ho va passar fatal, pobrissona meva. Això sí, els diners li van anar de perles!

    ResponElimina