dijous, 28 de juny del 2007

Sóc gafe??

Com us sentiríeu si en menys de tres dies us passa el següent:

- El botó d'encendre el DVD nou que et vas comprar no funciona (l'has de dur a la botiga a que te'l canvïin).

- Actualitzes el firmware del disc dur (també nou, de fa 2 mesos) i s'espatlla (els de la casa el reculliran i me'l tornaran per missatger. Amb el tiquet de compra, clar... que no el guardes??)

- El mòbil (aquest no és nou) s'ofega perquè cau a la pica i s'espatlla (Vodafone, la meva companyia des que tinc ús de raó, me'n regala un amb els punts, cap problem, però no és Nokia!)

- Vas a donar un cop de mà a la botiga de la tieta i resulta que el teclat i el ratolí inhalàmbrics no van. Canvies les piles i continuen sense funcionar. Desconnectes els cables, els tornes a connectar i res. A cagar! Ja tornaré un altre dia.

- Arriben el paquet amb els vales del Decathlon que vas demanar (bieeeen! motxilla nova pel Vietnam!!) i resulta que s'equivoquen i no són del Decathlon, sinó que són del MediaMarkt. Ja he parlat amb ells i els vindran a buscar per portar-me els que vaig demanar.. a veure si és veritat.

- Finalment, patines uns esglaons a casa als pares i caus... no et fas res, però collons!!... és que jo volia uns vales del Decathlon!!

Chiquillades, direu, però mira, a mi em va afectar i no vaig poder evitar posar-me a plorar!! Seré gafe??

Per sort tot és solucionable i no transcendental... tot fós com això! em va dir la meva mare...

Ara estic preparada pel que em pugui passar, no patiu:

3 comentaris:

  1. Ànims Txari, que 'una mala tarde la tiene cualquiera', i no va haver-hi cap pèrdua de gravetat. després et vindrà tota la sort de cop, ja veuràs.

    ResponElimina
  2. ah! i em vaig deixar al Clínic la llibreta amb tota la feina que vaig fer el dimarts... és recuperable, sí, però fot una mica, no?

    Tens raó, Xexu, amb aquesta mala sort acumulada, m'esperen dues setmanes de bonaurança, hauré de comprar loteria...

    ResponElimina
  3. El detall de la Kalashnikitty es grande grande!

    ResponElimina