dimecres, 13 de juny del 2007

Quan falta per Torredembarra??

Doncs com demanava en Gerhart, jo completo la seva gran crònica del concert amb dues imatges del grup, captades des de la meva càmera. No sé vosaltres, però a mi aquest concert em va deixar un somriure als llavis que encara em dura. I no va ser un dels millors, ja n'hem parlat abastament, però mira, vaig quedar a gust, i sobretot, amb ganes de més. Mamaaaaaa, quan falta per Torredembarra!!!???

La primera és d'en Pau amb les seves pilotetes (no pensar malament) a Darrera una Revista. Magnífic tema per començar el concert i deixar la gent perfectament encarada per un parell de bocins de A Rússia, abans de tornar al Batiscafo.


La segona, en Joan Roca, el més catxondo del grup, i no ho dic pels seus mugronets trempats (cosa que s'aprecia a la foto). Aquest dia ens va regalar alguns moments divertits, com una imitació d'en Pau. De fons, a la part fosca de l'escenari, en Pere Manel a la bateria.

1 comentari:

  1. Bé, força representatives les imatges... Realment en Joan Roca es mereix estar en la selecció d'imatges d'aquella empollada!

    ResponElimina