dimecres, 30 de maig del 2007

Carai amb el xaval!

Ja fa dies que em venia de gust penjar-vos un video que no fa massa temps que vaig descobrir. Pensareu que és molt friki, i en realitat ho és. Però és un video per despertar la vostra nostàlgia, per una banda, i per l'altra, simplement per l'espectacularitat del que es veu i es sent. Us recordeu del Mario, aquell gran videojoc de quan érem petits? Doncs heu de saber que aquesta bèstia encara viu, encara se'n fan jocs. Pels que érem de Nintendo, no hi havia res igual i hem seguit la seva evolució al llarg dels anys. Però per si hi ha algú que té al cap (com jo) les diferents musiquetes dels primers jocs que se'n van fer, aquí us presento el meu amic el jove pianista japonès que us les farà reviure. Aquest xaval és un artista, toca d'una manera espectacular, i si no, mireu el video fins el final i veureu com toca les últimes. És força llarg, però jo vaig mirar-lo sencer la primera vegada que el vaig veure, perquè no em podia creure el que estava veient i sentint. Apa, que el disfruteu.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada