dimarts, 27 de febrer del 2007

Se me'n va

7 comentaris:

  1. Hòstia... M'ha caigut una llagrimeta...
    Quina il·lusió.
    Ah, abans que t'ho pregunti en Xexu, jo tampoc sé com t'ho has fet. Ho he vist en altres blogs, però sempre m'he preguntat com s'amaneix un youtube en un blog. En fi...

    ResponElimina
  2. Eeeeei!! això sí que és alegrar un dia!!

    ResponElimina
  3. Quan mires un video a youtube et dona dos links, un per URLs i un per "embed". El que tu vols es "embed" i nomes has d'acceptar l'error que et donara el blogger i voila!
    Aqui a la feina m'he fet un fart d'ensenyar videos de l'Arare, Bola de Drac, Persones Humanes, Oh Bongonia...

    ResponElimina
  4. Doncs jo estava convencut que en Xexu em censuraria "fijo" per sempre del Blog...

    ResponElimina
  5. Però què t'has pensat, no sóc pas tant dèspota com creus! Això és un espai lliure on tots nosaltres penjem el que volem, així que només et puc dir que m'alegro de que participis. A més, el Gerard que em coneix ha endevinat que voldria saber com penjar videos, així que gràcies per la info!

    Això si, no és una sèrie que m'hagi causat records especialment agradables, però cadascú...

    ResponElimina
  6. Millor aquesta?

    http://www.youtube.com/watch?v=cG22hdRG7ZU

    ResponElimina
  7. La veritat és que tot i que ja molt de temps d'aquella època, em porta bons records, sobretot em recorda aquelles de vacances a la casa de la muntanya dels meus avis, a prop de Montserrat, en què els dies començaven esmorzant un got de llet amb colacao i unes llesques de pà de pagès enormes amb nocilla, i mirava a TV3 com uns coi de dibuixos japos s'esbatussaven per ser els més forts del món, tot i mentre feien bastant el ridícul fent coreografies... En fi, que mola cacho collons!!

    ResponElimina